شارژ کولرگازی ال جی تاپ فروش به چه صورت می‌باشد؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به مرجع به روز اطلاعات تکنولوژی و موبایل خوش آمدید.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع به روز اطلاعات تکنولوژی و موبایل و آدرس headphone-ultrasone-yazd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 1034
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 15
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 45
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 45
:: بازدید ماه : 50
:: بازدید سال : 148
:: بازدید کلی : 1034

RSS

Powered By
loxblog.Com

به مرجع به روز اطلاعات تکنولوژی و موبایل خوش آمدید.

شارژ کولرگازی ال جی تاپ فروش به چه صورت می‌باشد؟
پنج شنبه 15 آبان 1399 ساعت 1:50 | بازدید : 109 | نوشته ‌شده به دست آتیلا | ( نظرات )

آیا زمان‌های شارژ کولرگازی اسپلیت ال جی متفاوت می‌باشد؟

سه روش برای شارژ کولر گازی اسپلیت ال جی وجود دارد. هنگامی که تقسیم به تازگی خریداری شده است. پس از مدتی مقدار گاز موجود در سیستم تهویه هوا کاهش می‌یابد و در این شرایط لازم است که گاز کولر گازی را مجدداً سوخت رسانی کنید. در برخی موارد، هزینه‌های اضافی ممکن است برای تهویه هوا اعمال شود.

تهویه هوا ال جی هنگام دریافت تهویه مطبوع نیاز به شارژ دارد. برای شارژ یک سیستم تهویه هوا که به تازگی نصب شده است، باید مطمئن شوید که رطوبت و هوا در دستگاه وجود ندارد. پس از اطمینان از عدم وجود هوا و رطوبت، دریچه مناسب را باز کرده و گاز را به دستگاه وارد کنید. به خاطر داشته باشید که در اینجا مقدار گازی که شرکت در سیستم خود پمپ می‌کند، تنها 5 متر لوله دارد. اگر افزایش یابد، برای این کار باید گاز بیشتری در نظر بگیرید.

مورد دوم که برای شارژ یک سیستم تهویه مطبوع ال جی در نظر گرفته می‌شود، یک مورد خالی و بدون گاز است. خیلی راحت می‌توان فهمید که هیچ گاز در تهویه هوا وجود ندارد. دریچه مربوطه را باز کنید و در صورت عدم وجود بنزین، متوجه خالی بودن آن خواهید شد. در همه موارد، یک نکته را فراموش نکنید - تهویه هوا را خالی کنید. همچنین اگر احساس می‌کنید حفره‌ای وجود دارد که باعث از بین رفتن گاز می‌شود، آن را متوقف کنید زیرا این امر باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد.

شارژ کردن سیستم تهویه مطبوع ال جی یکی از مهمترین موارد برای افرادی است که از این برند استفاده می‌کنند. البته لازم به ذکر است که سوخت گیری مجدد کولر گازی برای هر مارک تهویه مطبوع دارای اهمیت است. در بالا، ما به مهمترین چیز در مورد شارژ سیستم تهویه مطبوع ال جی اشاره کردیم. مهم‌تر از همه، ما همچنین به زمان شارژ تهویه مطبوع اشاره کردیم. اما نکته مهم دیگر در شارژ شدن کولر گازی ال جی وجود دارد. در این مقاله می‌خواهیم تمام مواردی که با آنها روبرو هستید را کاملاً توضیح دهیم.

یکی از مواردی که می‌تواند برای شما عزیزانی که تهویه مطبوع دارند اتفاق بیفتد، جابجایی آن است. جابجایی تهویه هوا یا انتقال آن به مکانی پس از مدتی راحت‌تر است. یا در صورت خرابی، ممکن است کولر گازی برای تعمیر حرکت کند. هنگام برنامه ریزی برای جابجایی سیستم تهویه مطبوع، به خاطر داشته باشید که گاز داخل تهویه هوا باید جمع شود. در مورد گاز موجود در سیستم تهویه مطبوع خود نگران نباشید، در اینجا ما به شما عزیزان یاد خواهیم داد که چگونه گاز را داخل تهویه هوا جمع کنند.

چرا جمع کردن گاز درون کولر گازی شما هنگام جا به جایی اهمیت دارد؟

اگر در حین رانندگی گاز جمع نکنید، بنزین موجود در سیستم تهویه هوا کاملاً از بین می‌رود. در صورت نصب مجدد، باید سیستم تهویه هوا را به طور کامل شارژ کنید. این به شما پول خواهد پرداخت. این کار دشوار نیست، بنابراین بهتر است قبل از جابجایی گاز را در یک کندانسور جمع کنید.

چگونه گاز درون کولر گازی خود را جمع کنیم؟

در اینجا نحوه جمع آوری گاز برای سیستم تهویه مطبوع ال جی آورده شده است، اما اگر هیچ تجربه‌ای در تعمیر یا سرویس دهی به سیستم‌های تهویه مطبوع ندارید، حتماً به یک متخصص مراجعه کنید. زیرا اگر مهارت و تجربه لازم را نداشته باشید، قسمت‌های سالم آسیب دیده و از بین می‌روند. این کار نه تنها توسط یک شخص غیرمترقبه انجام نمی‌شود، بلکه هزینه شما را نیز به همراه خواهد داشت. تمام شیرهای دو طرفه و 3 طرفه در هنگام کار تهویه هوا باز هستند. خدمات را در پوشش این دریچه باز کنید. برای اطمینان از باز بودن شیر چک حتماً با آچار سفت و محکم بررسی کنید. اگر سیستم تهویه مطبوع شما خاموش است و کار نمی‌کند، آن را ربع ساعت قبل روشن کنید. سپس شیلنگ فشار کم را به شیر سوزن وصل کنید. سپس شیر را با کلید مشخص شده ببندید. دریچه عدم بازگشت را هنگامی که سنج زیر صفر می‌خواند، ببندید. سپس دستگاه را خاموش کنید. سپس می‌توانید تهویه هوا LG خود را به راحتی جابجا کنید.




:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: